نخستین نشست واحد مطالعات و تحقیقات سازمان جوانان یزد با موسسه راهبرد جامعه نوین


یزدفردا"نخستین نشست مشترک واحد مطالعات و تحقیقات سازمان جوانان استان یزد و موسسه " راهبرد جامعه نوین" در محل سالن شهید شایق سازمان جوانان استان یزد برگزار شد.
به گزارش واحد دریافت خبر نقل از روابط عمومی سازمان جوانان ؛ در این نشست که با حضور مسئول واحد مطالعات و تحقیقات سازمان جوانان استان یزد و جمعی از اعضای این موسسه برگزار شد، پیرامون چهار موضوع "آسیب شناسی روابط دختر و پسر و ارائه راهبردها و راهکارها"، "ارائه مدل بهینه اشتغال بانوان"، "بررسی اثر بخشی محتوای آموزشی برتغییر نگرش، رویکرد و رفتار بانوان شاغل در آژانس های مسافرتی " و" بررسی موانع امر به معروف و نهی از منکر" بحث و تبادل نظر شد.
گفتنی است "موسسه راهبرد جامعه نوین"، با هدف کمک به پیشبرد مطالعات اجتماعی در استان یزد و تلاش در جهت سامان بخشیدن به وضعیت مطالعات و تحقیقات در این استان و همچنین حل معضلات و مشکلات اجتماعی، ارائه راهکارها، راهبردها و و شناسایی نیروهای نخبه، جوان و محققان علوم اجتماعی استان یزد و به کارگیری آنان در زمینه های تخصصی در حال ثبت در سازمان جوانان استان یزد می باشد.
لازم به ذکر است دبیر و اعضای شواری مرکزی این سازمان مردم نهاد متشکل از فارغ التحصیلان کارشناسی ارشد رشته علوم اجتماعی می باشند.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا